Juoksevat ankat

Happy Branding Company_blogi_running duck.jpg

Etelä-Afrikan länsirannikolla Stellar Wineryn viinitilalla on noin 250 ankkaa, jotka auttavat viinin kasvattajia syömällä etanoita viinitarhasta. Ankat ovat Intian juoksevia ankkoja, ja ne todellakin juoksevat joka aamu etanoiden kimppuun. Luomuviinin tuotannossa ei käytetä tuholaismyrkkyjä, mutta luonto on ratkaissut ongelman ankkojen muodossa. Sympaattiset ankat ovat keränneet niin paljon positiivista huomiota, että Stellar Winery ei ainoastaan nimennyt viinejään niiden mukaan, vaan kokonainen viinitila on nimeltään Running Duck Range.

Tämän meille kertoi Alkon myyjä esitellessään Running Duck -valkoviintä. Hieno tarina ja hieno esimerkki tarinan voimasta markkinoinnissa. Ostimme viinin.

Jokaisella yrityksellä on oma tarinansa. Tarina koukuttaa, luo emotionaalisen siteen kuulijaansa ja saa aikaiseksi muistijäljen. Tarina erottaa muista. Se tekee kovastakin yrityksestä inhimillisen.

Millainen on sinun yrityksesi tarina? 

Posted on June 12, 2018 and filed under Brändi, Tarina.