Pienen yrityksen brändin kirkastus

Tehokas ja helppo kurssiaineisto, jolla teet brändistäsi vetovoimaisen.

Haluatko:

  • Brändin, joka huomataan ja erottuu kilpailijoista?

  • Brändin, joka puhuttelee asiakkaitasi?

  • Brändin, joka myy tuotteitasi ja palvelujasi?

  • Brändin, josta jokainen työntekijäsi on ylpeä?

  • Brändin, johon halutaan sitoutua?

 

Tällä kurssiaineistolla päivität brändisi niin, että siitä tulee vahva kilpailukeino. Ladattavan PDF:n muodossa oleva kurssi sopii myös aloittavan yrityksen brändin kirkastukseen.

Kurssin hinta 59 € + alv

Kurssilla on kolme osiota

1. Löydä!

Asiaa ja tehtäviä, joiden avulla määrittelet brändillesi sen merkityksen ja arvot, tavoitteen, tehtävän, ainutlaatuisuuden ja lupauksen. 

2. Luo!

Luo brändillesi manifesti, joka kertoo, mihin yrityksesi uskoo, miten se toimii ja mitä hyvää se tuottaa asiakkailleen. Kirjoita ainutlaatuinen tarinasi. Luo identiteetti, joka perustuu yrityksesi ainutlaatuisuuteen.

3. Loista!

Keskity oleelliseen sekä sisällön että kanavien osalta. Tee sisältöjä, joilla luot asiakkaillesi hyötyjä, unohtamatta viihdyttävämpiä postauksia. Ota parhaat käytänteet itsellesi kymmenen viikon esimerkkikampanjasta.

Lisäksi bonus-osio:

”Tiesitkö tämän brändistä?”

Siinä kerrotaan, mitä eri ulottuvuuksia brändillä on, miten yrityksissä tehdään ostopäätöksiä, mitkä ovat brändin kaksi tärkeintä tehtävää sekä mistä brändin rakennus aina on aloitettava.Siinä kerrotaan, mitä eri ulottuvuuksia brändillä on, miten yrityksissä tehdään ostopäätöksiä, mitkä ovat brändin kaksi tärkeintä tehtävää sekä mistä brändin rakennus aina on aloitettava.

Kurssi perustuu Happy Branding Companyn brändin kirkastus -työkaluun, jonka avulla on kirkastettu yli puolensadan yrityksen brändiä.

Vuodesta 2013 brändin kirkastus -konseptilla on kymmenille yrityksille ensin kiteytetty brändin ydin, sitten muotoiltu brändi vastaamaan lupausta ja lopuksi jalkautettu eri medioihin, kuten verkkosivuiksi, myyntimateriaaliksi ja mainonnaksi.

Kenelle kurssi on tehty?

Yksinyrittäjille, yrittäjille ja mikroyritysten toimitusjohtajille ja markkinoinnista tai myynnistä vastaaville. Heille, jotka haluavat sytyttää kipinä täyteen liekkiin, polttoaineena yrityksen merkitykselliseksi koettu brändi.

Kurssin sisältö:

Kokemukseni erilaisista yritys-, palvelu- ja tuotebrändeistä

Aloitin urani mainos- ja markkinointimaailmassa vuonna 1981, kun pääsin graafiseksi suunnittelijaksi Oulussa Mediamix-nimiseen mainostoimistoon. Parin vuoden jälkeen siirryin suunnittelijaksi Helsinkiin.

Sittemmin sain tehdä töitä muun muassa Kansallis-Osake-Pankille, Valtiokonttorille, Mallasjuomalle ja Arealle. Sen jälkeen esimerkiksi Metsäliitolle, Pepsille, Vaasanlaivoille, MEK:lle (Visit Finland), Kauppalehdelle, Saarioisille, Unileverille, Matkahuollolle, L&T:lle, Roclalle, Pandalle, Silver-veneille, Alfa Romeolle ja Järvi-Suomen Portille.

Viimeiset noin kymmenen vuotta olen ollut yrittäjänä ja saanut – todellakin SAANUT – toimia kymmenien pk-yritysten kanssa, erilaisten brändien kehittämishankkeiden kautta.

Missioni on sytyttää yrityksissä kipinästä liekki, jonka polttoaineena toimii merkitykselliseksi koettu yritysbrändi.

Verkkokurssi on yksi väline sen liekin sytyttämiseen.