Referenssejä
Case Applixure:
Näin ohjelmistotalo toteutti brändiuudistuksen
Suomalainen Applixure on vuonna 2013 toimintansa aloittanut softafirma.
Kuinka yhdessä kvartaalissa uudistetaan brändi, jonka pääkilpailijat ovat kooltaan kymmenkertaisia ja markkina-alueena periaatteessa koko maailma ?
Greenled
Greenled toimittaa energiaa ja ympäristöä säästäviä valaistusratkaisuja kaupalle, teollisuudelle ja julkishallinnolle.
Lumoava kyläbrändi
Uudenmaan Kylät ry:n ja Varsinais-Suomen Kylät ry:n kylien brändin kehittämistä osana Lumoavat Kylät -hanketta.
TouchWild
Mitä tulee, kun yhdistetään suomalainen metsä ja kulinaristisuus, tinkimättömyys ja perinnetieto? Syntyy TouchWild.
Turvata
Turvata on palo- ja pelastusalalla toimiva maahantuontiyhtiö. Sen brändejä ovat Turvata, Turvanasi-ketju ja palokamu-ketju.
Ahvenharju
Kun nuohouspalvelut vapautuivat Uudellamaalla Ahvenharjun nuohouspalvelu päätti panostaa markkinointiin.
Green Leaf
Green Leaf on kotimaista lehtilannoitetta. Made in Karkkila by Biofarm. Vanha tuotesarja, joka kaipasi uuden brändäyksen.
MARK
Suomen Markkinointiliitto on perinteikäs yhdistys, joka tarjoaa erilaisia koulutuksia markkinointialalla työskenteleville.