Referenssejä

Case Applixure:

Näin ohjelmistotalo toteutti brändiuudistuksen

Suomalainen Applixure on vuonna 2013 toimintansa aloittanut softafirma.

Kuinka yhdessä kvartaalissa uudistetaan brändi, jonka pääkilpailijat ovat kooltaan kymmenkertaisia ja markkina-alueena periaatteessa koko maailma ?

 

Greenled

Greenled toimittaa energiaa ja ympäristöä säästäviä valaistusratkaisuja kaupalle, teollisuudelle ja julkishallinnolle.

Lumoava kyläbrändi

Uudenmaan Kylät ry:n ja Varsinais-Suomen Kylät ry:n kylien brändin kehittämistä osana Lumoavat Kylät -hanketta.

Serti

Suomalainen koiran- ja kissanruokavalmistaja, jonka kaikki tuotteet valmistetaan kotimaisista raaka-aineista.

TouchWild

Mitä tulee, kun yhdistetään suomalainen metsä ja kulinaristisuus, tinkimättömyys ja perinnetieto? Syntyy TouchWild.

Turvata

Turvata on palo- ja pelastusalalla toimiva maahantuontiyhtiö. Sen brändejä ovat Turvata, Turvanasi-ketju ja palokamu-ketju.

Tosi Magee Juttu

Pientuottajaperhe Uudeltamaalta päätti aloittaa hunajan tuotannon. Mutta ensin piti keksiä hyvä nimi.

 

Ahvenharju

Kun nuohouspalvelut vapautuivat Uudellamaalla Ahvenharjun nuohouspalvelu päätti panostaa markkinointiin.

Green Leaf

Green Leaf on kotimaista lehtilannoitetta. Made in Karkkila by Biofarm. Vanha tuotesarja, joka kaipasi uuden brändäyksen.

Kuvia_1000 x 700_MARK1.jpg

MARK

Suomen Markkinointiliitto on perinteikäs yhdistys, joka tarjoaa erilaisia koulutuksia markkinointialalla työskenteleville.