Aloitin urani mainos- ja markkinointimaailmassa vuonna 1981, kun pääsin graafiseksi suunnittelijaksi Oulussa Mediamix-nimiseen mainostoimistoon. Parin vuoden jälkeen siirryin suunnittelijaksi Helsinkiin.
Sittemmin sain tehdä töitä muun muassa Kansallis-Osake-Pankille, Valtiokonttorille, Mallasjuomalle ja Arealle. Sen jälkeen esimerkiksi Metsäliitolle, Pepsille, Vaasanlaivoille, MEK:lle (Visit Finland), Kauppalehdelle, Saarioisille, Unileverille, Matkahuollolle, L&T:lle, Roclalle, Pandalle, Silver-veneille, Alfa Romeolle ja Järvi-Suomen Portille.
Viimeiset noin kymmenen vuotta olen ollut yrittäjänä ja saanut – todellakin SAANUT – toimia kymmenien pk-yritysten kanssa, erilaisten brändien kehittämishankkeiden kautta.
Missioni on sytyttää yrityksissä kipinästä liekki, jonka polttoaineena toimii merkitykselliseksi koettu yritysbrändi.
Verkkokurssi on yksi väline sen liekin sytyttämiseen.