Mitä ja mikä brändi on?
Verkkokurssi brändeistä
Brändi on yrityksen (tai tuotteen, henkilön, urheiluseuran tai valtion) koko olemus puristettuna yhteen käsitteeseen. Se sisältää kulttuurin, toimintatavat, identiteetin ja historian. Ja paljon muuta.
Ja mikä hämmästyttävintä: brändi syntyy aina yksittäisen ihmisen mielessä! Se, mikä on yhdelle merkityksellinen brändi, jopa osa hänen persoonaansa, ei ole toiselle yhtään mitään.
Yli 40 vuoden kokemus puristettu yhdeksi brändityöpajaksi.
Kurssi sisältää nämä osiot:
1. Aluksi
2. Internet taskussa muutti kaiken
3. Mikä ihmeen brändi
4. Brändin monta ulottuvuutta
5. Brändit arjessa
6. Erilaisia brändistrategioita
7. Yrityksissä ostopäätös on ryhmätyötä
8. Brändi on monen tekijän summa
9. Brändillä on ainakin kaksi tärkeää tehtävää
10. Yritysbrändin rakentaminen alkaa aina yrityksen sisältä
11. Jokaisesta työntekijästä voi tulla brändilähettiläs
Yhteensä videot kestävät 42 minuuttia. Lisäksi jokaisesta osiosta kirjalliset ja kuvalliset materiaalit.