Brändin ytimen kiteytys -valmennus

Yrityksen brändi ei voi olla merkityksellinen asiakkaille, ellei se ole sitä ensin omalle porukalle.

Brändin ytimen kiteytys on valmennus, jossa neljässä työpajassa käydään yhdessä koko porukalla läpi yrityksen peruspilaristo: yrityksen tarkoitus, visio, missio, strategia, arvot, asiakkaat, kilpailijat, asemointi ja lopuksi lupaus.

Pekka Ruokolainen vetää työpajat, ja yksi työpaja kestää aina noin kolme tuntia. Työpajoissa pohditaan, keskustellaan, tehdään ryhmätehtäviä ja puretaan niitä.

 

1. brändityöpaja: Mikä ja mitä brändi on?

2. brändityöpaja: Brändin ytimen kiteytys, tarkoitus, visio

3. brändityöpaja: Missio, strategia, arvot, asiakkaat

4. brändityöpaja: Kilpailijat, asemointi ja lupaus

 

Kenelle:

PK-yrityksille, jotka haluavat nostaa koko toimintansa seuraavalle tasolle.

 

Mitä hyötyä valmennuksesta on?

 

Yrityksen brändistä tulee vahva kilpailukeino.

Osallistujilla on kurssin jälkeen yhteinen käsitys, mistä yritys tulee. Heillä on yhteinen näkemys, mihin ollaan matkalla ja yhteinen ymmärrys, miksi yrityksestä kannattaa olla ylpeä.

Työ saa merkityksen.

Kun on yhdessä pohdittu, mikä on yrityksen tarkoitus, olemassaolon peruste ja merkitys yhteisölle ja sen ihmisille, työntekijä kokee työnsä merkitykselliseksi.

 

Henkilöstöstä tulee sitoutunutta ja motivoitunutta.

Ihmiset kokevat olevansa osa suurempaa tarinaa. He tietävät, miksi ja kenelle heidän työllään on vaikutusta. He tietävät, mikä on yrityksen visio ja missio. Kaikki tämä lisää heidän sitoutuneisuuttaan ja motivaatiota tehdä työnsä hyvin.

 

Yrityksen toiminnasta tulee tehokkaampaa ja tuloksellisempaa.

Kurssin avulla tehdään yrityksestä tärkeä työntekijöille ja toisinpäin: jokaisesta työntekijästä tulee yrityksen avainhenkilö. Hehän ovat yrityksen kasvot. He ovat yhtä kuin yrityksen brändi.

 

Asiakkaat löytävät yrityksen ja sen palvelut helpommin.

Toiminnan yhdenmukaistuessa siitä tulee tehokkaampaa. Eri kohtaamisissa yrityksen brändi esiintyy johdonmukaisemmin. Yrityksestä tulee tunnistettavampi, näin asiakkaiden on helpompi erottaa se kilpailijoista.

 

Yrityksen työnantajamielikuva paranee.

Kun työntekijät saadaan innostumaan omasta yrityksestä, he kertovat siitä eteenpäin. Tämä näkyy esimerkiksi somepostauksissa ja muissa työntekijöiden omissa verkostoissa. Usein suositus – vaikka omasta työnantajasta – on parasta markkinointia.

 

 

Hinta:

5.000 – 8.000 € + alv

Hintaan vaikuttaa työpajojen ja niihin osallistuvien henkilöiden lukumäärä.

 

Tilaa valmennus:

Soita 050 3560694 tai lähetä meiliä: pekka.ruokolainen@happybrandingcompany.fi