Brändin Supertyökalupakki
Brändin Supertyökalupakki on kokonaisvaltainen brändinkehittämisprosessi, jonka avulla yritys nostaa tekemisensä seuraavalle tasolle niin sisäisesti kuin ulkoisestikin tarkasteltuna. Supertyökalupakki motivoi omistajia, innostaa henkilöstöä ja ennen kaikkea auttaa asiakkaita erottamaan yritys sekä sen tuotteet ja palvelut kilpailijoista.
Miten prosessi etenee?
Kolmessa brändityöpajassa yhdessä johdon ja mahdollisuuksien mukaan koko henkilöstön kanssa pureudutaan yrityksen tarkoituksen, tavoitteen, tehtävän, strategian, arvojen, asiakkaiden ja kilpailijoiden määrittelemiseen etukäteen lähetetyn materiaalin pohjalta, ja näiden perusteella määritellään ihannepositio markkinoilta sekä erilaistava lupaus.
Tämän jälkeen yrityksen logo sekä visuaalinen ilme muotoillaan vastaamaan asemointia. Ilme pitää sisällään typografian eli yrityksen viestinnässä käytettävien kirjasinten, yritysvärien sekä kuvamaailman määrittelyt.
Seuraavaksi yrityksen ainutlaatuinen ja erilaistava tarina kirjoitetaan, samoin hissipuhe, jossa kerrotaan muutamalla lauseella, mihin yritys uskoo, miten se toimii ja mitä lisäarvoa se asiakkailleen tarjoaa. Nämä kaikki tiivistetään Yrityksen Brändi -dokumenttiin ja tiivistetään graafiseen ohjeistukseen. Lisäksi Happy Branding Company tekee mallinnukset brändi-ilmeestä kahdessa asiakkaan valitsemassa mediassa, esimerkiksi nettisivuilla ja printtimainoksessa.
7 000 €
alv. 0 %