Brändin Suuri Työkalupakki

Brändin Suuri Työkalupakki on hyvä valinta yritykselle, joka haluaa osallistaa henkilöstönsä mukaan brändin kehittämiseen ja uudistetun brändin muodostamiseen.

Miten prosessi etenee?

Kahdessa brändityöpajassa pureudutaan yritysjohdon sekä henkilöstön edustajien kanssa yrityksen tarkoituksen, tavoitteen, tehtävän, strategian, arvojen, asiakkaiden ja kilpailijoiden määrittelemiseen etukäteen lähetetyn materiaalin pohjalta. Näiden perusteella määritellään ihannepositio markkinoilta sekä erilaistava lupaus. 

Henkilöstön mukaan ottamisella hankkeeseen on kaksi seuraamusta:

1. brändin kehittämiseen osallistuneet henkilöt toimivat jatkossa organisaatiossa eräänlaisina brändilähettiläinä, ja

2. yritysjohto saa sellaista tietoa eri puolilta organisaatiota, jota he eivät välttämättä muuten saisi. 

Kun asemointi ja lupaus on saatu muodostettua, Happy Branding Company muotoilee yrityksen visuaalisen ilmeen näiden mukaiseksi sekä laatii yrityksen tarinan ja hissipuheen. Eri vaihtoehtojen arviointi sekä brändin viestinnän kannalta perustavanlaatuisten asioiden kertaus tapahtuu kahden tunnin palaverissa. 

Asiakas saa Yrityksen Brändi -dokumentin, joka pitää sisällään brändin ytimen kiteytyksen, tarinan ja hissipuheen, sekä tiiviin ohjeistuksen uudesta visuaalisesta identiteetistä ja tietysti asianmukaiset logo-originaalit eri tarkoituksiin. 

3 500 € 

alv. 0 %