Brändistä ikoniksi

Artikkelisarja yrityksistä, brändeistä ja toimitusjohtajista.

Tähän artikkelisarjaan on valittu yrityksiä eri toimialoilta. Kukin yritys on onnistunut tekemään brändistään aidon kilpailukeinon ja vahvan erottautumistekijän.

Mutta brändit eivät synny itsestään. Jokaisen niiden takana on yksi tai useampi henkilö, joilla on ollut selkeä ajatus siitä, millainen brändin tulisi olla.

Lue, mitä toimitusjohtajat kertovat.

Kouvolan Lakritsin toimitusjohtaja Timo Nisula:

Brändi on ihan kaikkea, ihan koko ajan!

Kouvolan Lakritsin juuret ovat peräisin vuodesta 1906 ja Viipurista. Timo Nisulan visio on tehdä Kouvolan Lakritsista Suomen ensimmäinen luksus-elintarvike.

Lapland Hotelsin toimitusjohtaja Ari Vuorentausta:

Brändin pitää olla aito.

Lapland Hotelsien Ari Vuorentausta on saanut luotua kokonaisvaltaisen elämysbrändin, joka on myös Suomen suurin yksityinen hotellialan toimija.

EMU Growth Partnersin toimitusjohtaja Samuli Saviala:

Brändi on kaikkea, se leikkaa läpi kaikki toiminnot, arvot ja kulttuurin.

EMU Growth Partnersin Samuli Saviala johtaa täysin erilaista tilitoimistoa, jonka brändin perusta on vastuullisuus ja kulttuuri

Greenledin toimitusjohtaja Pertti Tahvanainen:

Silloin kun brändi on vahva, eivät koronat tai muut poikkeustilanteet juurikaan hetkauta yhtiön sielua.

Greenledin Pertti Tahvanainen on tehnyt yrityksestään hienon esimerkin B2B-brändistä, jota johdetaan ihmisten kautta.

The other danish guyn toimitusjohtaja Tommi Lähde:

Brändi on kaikkien asiakkaan saamien kokemusten ja fiilisten summa, joihin voi kyllä systemaattisesti vaikuttaa.

The other danish guy on alusvaatebrändi, joka poikkeaa monella tavalla muista. Tommi Lähde kertoo, kuinka tähän on päästy.

Haluatko kolmen tunnin sparrauksen yrityksen merkityksestä, missiosta, asemoinnista tai lupauksesta? Session hinta on 595 € + alv. Ota yhteyttä, niin sovitaan aika!