Vappuviikon tarjous:

Pienen yrityksen brändin kirkastus vain 39 € + alv (norm. 59 €)

Brändi ei voi olla merkityksellinen asiakkaille, ellei se ole sitä ensin omalle porukalle.

Happy Branding Companyn missio on sytyttää yrityksissä kipinästä roihu, jonka polttoaineena on yrityksen merkitykselliseksi koettu brändi.

Siitä seuraa paljon hyvää:

1. Sitoutunut, motivoitunut henkilöstö.

2. Yritys erottuu kilpailijoistaan.

3. Asiakkaat löytävät yrityksen helpommin.

4. Yritys toimii tehokkaammin ja tuloksellisemmin.

5. Hyvinvointia omistajille ja työntekijöille.

Bränditehokkuusluku

Selvitä yrityksesi brändin kokonaisvaikutus.

Pekka Ruokolainen, brändiasiantuntija ja suunnittelija:

Think big!  

Minulla on yli neljän vuosikymmenen työkokemus markkinoinnista ja mainonnansuunnittelusta.

Vuodesta 2013 yrittäjänä olen saanut auttaa suomalaisia yrityksiä ottamaan harppauksen brändin kehittämisessä: brändin ytimen kiteytyksessä, muotoilussa ja jalkauttamisessa eri välineisiin, kuten nettiin, asiakaslehtiin, mainoksiin, pakkauksiin ja erilaisiin esityksiin.

Brändisparraus

Kolmen tunnin tehosessio brändisi kehittämiseksi.

Brändistä ikoniksi

Viisi brändiä. Viisi toimitusjohtajaa. Lue, mitä he kertovat omien yritystensä brändien rakentamisesta.

Pienen yrityksen brändin kirkastus

Tehokas ja helppo kurssiaineisto, jolla teet brändistäsi vetovoimaisen.

Kysymyksiä ja vastauksia brändistä ja sen kehittämisestä

Kokemuksia yhteistyöstä

Teimme BusinessRakentamossa brändiuudistuksen, osana toimintamallin strategista muutosta paikallisesta toimijasta valtakunnalliseksi. Ruokolaisen johdolla saimme kolmessa tiiviissä työpajassa määriteltyä yhdistyksen uuden identiteetin sekä brändillemme tukevan jalustan, jolle oli helppo rakentaa muu viestintä. Vahva suositus!

Antti Leijala, toiminnanjohtaja, BusinessRakentamo

Teimme vuonna 2013 Happy Branding Companyn kanssa Greenled-brändin ytimen kiteytyksen koko henkilöstömme voimin ja sen luoma perusta on toiminut mainiosti kaikki nämä vuodet. 

Pertti Tahvanainen, toimitusjohtaja, Greenled Oy

Ruokolainen sai hienosti mukaan koko henkilöstön tekemään itse tätä brändityötä – lopputulokseenkin työntekijöiden on helpompi uskoa, kun ovat itse olleet sitä tekemässä. Saimme yhteistyöstä Happy Branding Companylta raikasta tuuletusta ja virkeitä ajatuksia ulkopuolisin silmin nähtynä

Seppo Tahkola, toimitusjohtaja, Kiinteistötahkola-konserni

Aluksi meillä oli liikeidea ja iso unelma. Happy Branding Companyn avulla kiteytimme brändimme lupaukseksi ja loimme viestinnän perusteet parissa brändityöpajassa. Suosittelen!

Risto Leppänen, toimitusjohtaja, Sol Energy Service Oy

Brändien kehittämistä vuodesta 2013

Matalan kynnyksen yhteydenotto!

Ota ihmeessä yhteyttä, vaikka et aivan tarkkaan vielä tietäisi, mitä Happy Branding Companyn palveluja tarvitsisit. Pohditaan yhdessä, voisiko niistä olla sinulle hyötyä. Rento jutustelutuokio voi olla jonkin komean jutun alku. Tai sitten ei. Paljon mitään siinä ei menetetä, päin vastoin. Verkostoituminen on aina hyväksi!

Varaa aika tästä, tai kirjoita sähköposti tai soita minulle numeroon +358 50 356 0694.

Olisiko näistä sinulle hyötyä?

 
Happy+Branding+Company_Br%C3%A4ndin+ytimen+kiteytys_VARJOLLA.jpg

Täytettävä brändin ytimen kiteytys -lomake

Voit kirjoittaa lomakkeeseen yrityksesi tarkoituksen, vision, mission, strategian, arvot, asiakkaat, kilpailijat, asemoinnin ja lupauksen.

Tilaa ilmaiseksi!

Yli 40 vuoden kokemus brändistä

Näin teet yritysbrändistä vetovoimaisen Brändin kirkastus -työkalulla. Kaikki oleellinen brändistä ja sen kehittämisestä puristettuna 156 sivuun.

Lue lisää!