Superbrändi osa 10
Onko sinun yrityksesi Superbrändi?
Tekeekö se tuotteita ja palveluita, joilla se pystyy muuttamaan käyttäjiensä elämää paremmaksi? Luomaan hyvinvointia?
Lisääkö yrityksesi työntekijöidensä elämään merkityksellisyyttä?
Onko yrityksesi arvopohja sellainen, johon asiakkaanne voivat samaistua?
Välittyykö yrityksesi tarkoitus, tavoite ja tehtävä kirkkaana työntekijöille ja asiakkaille?
Puhutaanko brändistä sisäisissä palavereissa?
Superbrändi on enemmän kuin tavallinen brändi.
Se on brändi, joka herättää vahvoja tunteita.
Se on brändi, joka on merkityksellinen työntekijöille. He sitoutuvat siihen sataprosenttisesti ja haluavat olla osa sen tarinaa.
Se on brändi, joka on merkityksellinen asiakkaille. He tietävät sen olevan heille paras ja ainoa vaihtoehto.
Silloin, kun yritys pystyy rakentamaan brändistään käyttäjilleen Superbrändin, se hyötyy monella tavoin.
• Se tuottaa enemmän katetta.
• Se vetää puoleensa parempia, sitoutuneempia työntekijöitä.
• Sen palvelut ja tuotteet ovat parempia kuin kilpailijoiden.
• Se saa paremmin maksavia asiakkaita.
• Se toimii tehokkaammin ja tuloksellisemmin.
Jos haluat kuulla lisää, miten tavallisesta brändistä tehdään Superbrändi, ota ihmeessä yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen joko verkon yli tai kasvotusten.
Laita meiliä tai soita 050 356 0694.
PS. Haluatko sparrata brändistäsi napakassa kolmen tunnin sessiossa? Tilaa nyt sparraus, saat kaupan päälle etukäteisaineistoksi tuhdin verkkokurssin kaupan päälle (arvo 595 € + alv).